FaroMengulangi pengubah kotak lamaKedudukan pasaran

  • masa pelepasan:2024-04-12 20:13:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:79
  • Penerangan pantas:

    Faro,Pembuat pengubah jenis keringDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Je

Kandungan artikel

Pembuat pengubah jenis kering

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

FaroKeperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, dikembangkan secara signifikan blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

KabarnetOperasi pengubah tenggelam minyak

Pengubah kuasa

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.


FaroMengulangi pengubah kotak lamaKedudukan pasaran



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pengurusan kualitiBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona,FaroHarga pengubah jenis kering seri scb11, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


FaroMengulangi pengubah kotak lamaKedudukan pasaran



Apabila pengubah keluar dari fasa jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Pelanggan pertamaGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi,FaroPengubah kotak elektrik keranjang,FaroHarga pengubah kuasa: 1000KVA, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

FaroPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

FaroMaklumat produk lain
  • `Ali al GharbiPengubah utama tenggelam minyakPengenalan kaedah pembahagian

    `Ali al GharbiPengubah utama tenggelam minyakPengenalan kaedah pembahagian

  • MatsuyamaPlatform angkat bimbit hidraulikUlasan mingguan

    MatsuyamaPlatform angkat bimbit hidraulikUlasan mingguan

  • MatsuyamaPlat besi jambatan naikPenebat bunyi

    MatsuyamaPlat besi jambatan naikPenebat bunyi

  • MyersJembatan naik bimbit hidraulikApakah struktur biasa?

    MyersJembatan naik bimbit hidraulikApakah struktur biasa?

  • MyersPlatform penangkapan trekBahan mana yang sangat diperlukan

    MyersPlatform penangkapan trekBahan mana yang sangat diperlukan

  • MyersPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKawal masalah yang perlu dipertimbangk

    MyersPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKawal masalah yang perlu dipertimbangk

  • RawahPengubah yang ditenggelamkan minyak besarJenis mana yang boleh dibahagikan kepada

    RawahPengubah yang ditenggelamkan minyak besarJenis mana yang boleh dibahagikan kepada

  • PotenzaPlatform angkat elektrikTerobosan industri

    PotenzaPlatform angkat elektrikTerobosan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat FaroMengulangi pengubah kotak lamaKedudukan pasaran memberi anda FaroMengulangi pengubah kotak lamaKedudukan pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan FaroMengulangi pengubah kotak lamaKedudukan pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FaroMengulangi pengubah kotak lamaKedudukan pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FaroMengulangi pengubah kotak lamaKedudukan pasaran. FaroMengulangi pengubah kotak lamaKedudukan pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FaroMengulangi pengubah kotak lamaKedudukan pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!